Post by cahighvaltider on Feb 24, 2022 23:58:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Harvest.io – 3D Farming Arcade ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Harvest.io – 3D Farming Arcade IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes generator toetsen ▞▞▞
▞▞▞ Harvest.io – 3D Farming Arcade 2022 version ▞▞▞
Deze game is ok, maar er zijn veel advertenties 8n het is zo doomy om te spelen, hoewel het prima was qt niveau 81 het zijn advertenties omg zelfs op niveau 1 ugh ik dacht dat dat de slechtste game ooit was 😑
Altijd vertraging .... Repareer het ... ik ben dol op deze game omdat dit net bevredigende games is die ik wil ...
Echt geweldig spel
Super spel!!!!
PERFECT!!!
Het ging goed tot ik 71,5 raakte en ik daar non-stop bleef sterven
Deze game, wat ik zal zeggen, deze game is zo realistisch en mooie noads vijf starts
Super Junior 😈 leef met jullie mee die de volgende dag of 4S naar het ziekenhuis gaan en je bent helemaal goed in het 3D-printerpapierwerk en de hele tijd dat je huilde over het telefoonnummer is dat veel mensen die jij bent vanavond doen en ik moet de kans krijgen om je morgenochtend te zien en ik weet niet of je wilt dat ik langskom en wij 22 నవీన్
Dit is leuk en de bediening is te moeilijk om je truck te verplaatsen. Maar ik hou echt van dit spel, dus ik beoordeel 5 in een half. En ik vergat dit spel bijna voor veel advertenties. ALLE GAME ZIJN OOK TE VEEL ADVERTENTIES.
Receive the latest news about your crops ... AgroStar: Kisan Helpline & Farmers Agriculture App ... Harvest.io – 3D Farming Arcade APK.
Ik was dol op het spel. Genoeg om te betalen voor de advertenties zonder advertenties, wat ik absoluut nooit doe en het stopt volledig op niveau 25 zonder waarschuwing of uitleg waarom. Zo verschrikkelijk.
Harvest.io – 3D Farming Arcade Simulaatio rgmo
Populairste apps en games voor iOS en Apple TV week 28
Dit spel is goed, maar ik zie zoveel andere mensen die klagen over dit spel, dus ik heb het verwijderd
De besturing is soms erg traag en draait niet zoals je wilt.
Plezier. Hoop snel op meer levels. Heb het helemaal tot aan de rozen gehaald. Maar er moeten meer niveaus worden toegevoegd. Het spel is nu een beetje leuk, maar ik wou dat ik verder kon gaan. Maak alsjeblieft meer niveaus!!!!
Dit spel is goed, maar soms verveel ik me als ik DIT SPEL speel. De graphics zijn niet al te goed of slecht.
Het is leuk om in slaap te vallen en als je van reclame houd dan is het top. Trouwens wil je me volgen op tiktok ik heet township411
Deze game heeft veel advertenties, dus ik geef 2 sterren
Het was saai, je hebt grotere velden nodig en andere dingen om te doen.
Werk de niveaus bij, wachtend op de volgende niveaus
Meer niveaus en beschikbaarheid van tractoren nodig. Ik hou van het spel.
Geweldig spel😘😘, maar zoveel advertenties🥺🥺
Ik ben dol op deze game, niet verdronken met een leuk relasing-spel, ik wou dat er wat grotere kaarten waren en dat ze de boarder een beetje groter zouden moeten maken, maar al met al echt een goede game
Pixel Fury: Multiplayer in 3D v7.6: 4,2: Download APK ... Tiny Pixel Farm v1.0 APK
Ik heb het gespeeld en er zijn geen advertenties, dus ja, maar het is nu niet leuk... het is gewoon je gaat en gaat, het brengt je nergens, in plaats daarvan groei je in een lange lange lus zonder einde, maar op 25
Spel is goed, maar één ding was een probleem voor ons, namelijk de advertentie, verwijder je advertentie en verbeter je spel .......
Harvest.io: Собирай Урожай Симулятори lshk
Dit spel is voor het grootste deel prima, maar ik zou willen dat de joustick niet elke keer bewoog als ik mijn vinger oppakte. Als het meer was zoals andere worm-eat-worm-spellen waar je een OPTIE hebt voor de huidige rare joystick, de machine kunt sturen om je vinger te volgen, of een statische joystick zou geven, zou het spel 5 sterren zijn. Ik blijf spelen omdat ik de esthetiek leuk vind, maar het gebrek aan besturingsopties en rommelige bedieningselementen in het algemeen houdt het onder de 5 sterren.
Echt zo'n goede en leuke app. Ik vind dit zo leuk... Dank je.
Ik vind dit spel leuk, maar ik heb betaald om geen advertenties te hebben, maar ik heb nog steeds ADS, dit probleem oplossen of mijn geld terugbetalen, als je dat doet, zal ik een betere beoordeling geven.
Je kunt andere spelers verslaan, het was een andere kleur tractor, zou ik aanraden.
ADVERTENTIE! Ik begrijp dat ik de optie geef om een advertentie te bekijken om dubbele beloningen te krijgen, maar als ik ervoor kies om niet voor de dubbele beloning te gaan, is het volkomen onaanvaardbaar om me nog steeds een videoadvertentie van 30 seconden te geven die niet kan worden overgeslagen.
Ik vind het leuk, maar het was een beetje saai omdat ik niet kon weten hoeveel sets ik nog nodig heb om het veld dat ik aan het oogsten ben af te maken.
Echt leuk
niet-reagerende bedieningselementen. Tijdslimiet. Het verwijderen van deze problemen zal elk worden beantwoord door er een andere ster aan te geven.
Erg hangen dus pls verander de bugfixes u ondersteunt 5 sterren
My Talking Tom Friends Fritidsspill eslx
Cargo Truck Simulator: Offroad 1.41 APK Download
Deze game is goed, maar na elke game zijn er te veel advertenties ufffff (kijk hier eens naar)
豐收.io農場 3D 街機遊戲 模擬 ydix
Mergest Kingdom Tropical Merge Goodgame Big Farm Dr. Panda Farm Harvest ... My Free Farm 2 Baby Hazel Op De Boerderij Horse Family: Animal Simulator 3D Fox