Post by cahighvaltider on Feb 24, 2022 23:45:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Magic Tiles 3 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Magic Tiles 3 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ avaa kristalleja ▞▞▞
▞▞▞ Magic Tiles 3 2022 version ▞▞▞
Hei kaverit, aion huomauttaa jostain, että monet ihmiset eivät pidä mainosten pitkistä tai ärsyttävistä, joten voit mahdollisesti lyhentää lisäyksiä.
Ihan surkee
Siinä on hyvää musiikkia ja hyvää tavaraa. Mutta vihaan mainoksia, ja aina kun perss niitä, se toimii kuin minulla olisi voisormi.
Peli on mukava, MUTTA on mielestäni turhauttavaa, kun en kaipaa, se sanoo, että kaipaan, joten siksi annan sille 1 tähden arvosanan p.s. se on kuin ruma Meat-peli. Anteeksi. EI PAHOILLAAN
Hyvä kivoja musiikkeja.mutta heti piti peli ja päiviä kun asensin
Poistin vahingossa ja kaikki jutut poistui😖
Lataa Piano - Music Keyboard & Tiles by Gismart apk uusin ...
Ihan ok peli.
Peli Magic Unicorn Piano tiles 3- Magic Tiles Hot Songs toista koko näytön, ... Käytettävissä olevat laitteet: matkapuhelimet, Android, tabletit .
I 7 I U U 6l Y
Tarvitsen mainoksia soittaakseni minkä tahansa kappaleen, mutta 2 niistä, joista en välitä. sekä saada toinen elämä, kun olen sekaisin. Minun on tehtävä se kahdesti. koska muutama päivä sitten se sanoo "ei ole mainoksia saatavilla juuri nyt", mitä epäilen täysin, mutta se ärsyttää minua, koska olen jumissa soittamassa vain kahta samaa kappaletta.
Okei, mutta luokittelu on ärsyttävää ja mainoksia tulee 10 sekunnin välein
Mahtava peli. Waaaaaaaay liikaa mainoksia. Jotenkin pilaa kokemuksen.
ÄLKÄÄ LADATKO SE FEIKKILLÄ! JA VIRUS!
tosi hyvä
Koska sun pitää oottaa et saisit sydän
Katsokaahan, että peleissä on mainoksia, mutta ei tällaisia tarkoitan, kun teen virhemainoksen, pysähdyt hetkeksi mainoksesi, uusi mainoksesi, haluat kappalemainoksen, lopeta #!? mainoksia plz
Magic Tiles 3 Musique oba
Mainoksia on LIIAN paljon, aina kun haluan soittaa kappaleen, minun on katsottava mainos, ja kun olen lopettanut sen kappaleen, minun on katsottava toinen.
Nautin pelistä, mutta se on vähän häiritsevää. Se ei ole minun internettini, ja on ärsyttävää, että se on vähän häiritsevää, joten pls korjaa vika
Peli yleensä ansaitsee viiden 🌟🏅🏅🏅🏅. MUTTA... Tietenkin mainoksia! TÄMÄ ON ÄRSYTTÄVÄ, KORJAAMATON ONGELMA! Tai niin ajattelin, joten jos sammutat internetin, mainoksia ei näy. Mutta silti...... KORJAA MAINOKSET. Minulla on myös muita ongelmia tämän 🎮 pelin kanssa 🎮 on ERITTÄIN ERITTÄIN ALHAINEN VALINTA V.I.P:llä tai mainoksilla!!!!!! En käyttäisi ahkerasti tehtyjä rahojasi peliin!!!! KORJAA NÄMÄ ONGELMAT
peli jääty ku olin pitkällä
Kappaleet ovat poissa käytöstä laattojen kanssa, ja ne valehtelevat siitä, että kappaleet on ladattava soittaakseen ilman wifi-yhteyttä. Mutta on ok pelata sitä, jos unohdat nämä ongelmat
Pidän tästä pelistä, mainokset eivät häiritse minua, mutta se, että kappaleita ei ole montaa, on jotenkin hämmentävää. Siinä on pääosin kappaleita vuodelta 2019
Family Island™ — Farming game სხვადასხვა cbu
Hyvä peli mielestäni. Ongelmani oli tämä mainos. Tämän mainoksen tekijä pelasi peliä väärin. Kun näet nuo pitkät siniset laatat, joita pidät niissä, et vain napsauta niitä. Mainos saattaa saada uusia ihmisiä ajattelemaan, että he vain napsauttavat eivätkä pidä sitä. En tiedä. Mainos tulee jatkuvasti esiin peleissä, joita pelaan, joten en tiedä.
Nuottiniitty (fi.yle.kaputoys.nuottiniitty) - 1.3 - Game - APKsPC
Desert Magic Adventures. 7.10.2021. GROUND-UNBOUND. 7.10.2021 ... Treasure Tile Demo. 7.10.2021. Ilmainen demo. Aron's Gift ... FukTopia 3. 1.10.2021.
Rakastan tätä peliä, jota olen pelannut, jos pitkään, toivon vain, että mainoksia ei olisi niin paljon
Magic Tiles 3: Piano Game 4+ - App Store
Paskaa en pääse ees peliin
Tämä peli on elämäni. Rakastan kuinka siellä on erilaisia kappaleita, ja se on aivan uskomatonta rakkautta työskentelyyn
3,49€. DrawYourGame. Piirrä oma pelisi. Android. iOS. Maksuton ... Taikalattia (Magic Carpet) ... Moto tiles -liikuntalaattojen esittely.
En tykkää
Magic Tiles 3 Muzik bdr
Mutta joka ikinen kerta, kun minulla on nuo pienet pitkät muistiinpanot ja painan missä tahansa muualla, se pieni ympyräosa kertoo minulle, että epäonnistuin enkä pidä siitä, kun olen kirjaimellisesti viimeisellä kruunulla ja kun se tapahtuu, olen raivoissani ja Olin aikeissa rikkoa puhelimeni kerran sen takia, jotta voit tehdä sen niin, että sinun ei tarvitse lyödä ympyrän asioita, kun sinulla on ne pitkät muistiinpanot, koska se vain raivostutti minua kovasti. Olen pahoillani, jos Kirjaimellisesti kuin häiritsisin sinua, mutta korjaa se.
Rakastan tätä peliä, mutta en pidä siitä, kuinka sinun täytyy katsoa lisäyksiä soittaaksesi kappaleita sen lisäksi, että voin soittaa kappaleita jokaiselle.
Se on aika hauska peli, mutta siinä on paljon mainoksia ja ok, kyllä tarvitset rahaa, mutta kun haluan vapaaehtoisesti katsoa mainosta, se ei anna minun antaa
Musiikki
Magic Tiles 3 موسیقی okq
Magic Tiles 3 Muzyka skx
Pidän pelistä ja kaikesta, mutta kesken kappaleen laatat jäätyvät millisekunniksi kun klikkaan sitä, jotta se ei rekisteröidy... Lisäksi on silmiinpistävää nähdä niiden jäätyvän tuolla tavalla kesken kesken. kappaleesta se vain sattuu, ja olen kokeillut tätä useilla laitteilla, joten tiedän, että se ei ole vain minun yksi laite. Ole hyvä ja korjaa
TOSI PALJON HYVIÄ KAPPALEITA MUTTA LIIAN NOPEITA 🤩🙄
Hyvä peli hyvijä lauluja paras peli
En voi edes katsoa peliä! JÄYTETTY! Kun katson mainoksen ja kun aloitan kappaleen, se viivästyy, enkä voi edes painaa nuotteja! Jos pidät viiveestä ja musiikista, tämä on sinun pelisi! Kuuntelen mieluummin musiikkia ja pelaan eri peliä kuin tätä. Keskitason alapuolella peli!
Se on ok peli, mitä inhoan on, että jokaisen kappaleen jälkeen saat mainoksen, se on tavallaan järkyttävää, kun teet yksinkertaisen virheen ja joudut odottamaan 30 sekunnin mainoksen loppumista.